30 dni na zwrot

Prawo do zwrotu w ciągu 30 dni

 

Cycletyres oferuje swoim klientom możliwość zwrotu w ciągu 30 dni artykułu, który niezupełnie spełnił ich oczekiwania albo co do którego zmienili zdanie. Wymiana lub zwrot płatności podlegają określonym warunkom:  

 
  • Artykuł nie może być używany ani nawet zamontowany na rowerze.
  • Każdy artykuł musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu producenta, w stanie nienaruszonym umożliwiającym odsprzedaż, ze wszystkimi akcesoriami i instrukcjami.
  • Koszty zwrotu ponosi klient, za wyjątkiem zwrotu artykułu z powodu popełnionego przez nas błędu, który klient będzie zobowiązany wykazać (artykuł uszkodzony, wadliwy lub nieprawidłowy itp.). Aby dokonać szybko zwrotu, zaleca się skorzystanie z usług Poczty. W przypadku zwrotu za pośrednictwem Mondial Relay, należy zaznaczyć, że zwrot jest dokonywany na koszt klienta i zwolnić nas z ponoszenia jakichkolwiek kosztów zwrotu, w przeciwnym razie przesyłka pozostanie w agencji, a klient nie otrzyma zwrotu płatności.
  • Zwracany artykuł musi być w odpowiednim opakowaniu transportowym. W szczególności opony ze sztywną drutówką, niezwinięte, powinny zostać zwrócone niezwinięte w pierwotnym opakowaniu transportowym lub jego odpowiedniku. Opony ze sztywną drutówką dostarczone w formie zwiniętej, powinny zostać zwrócone prawidłowo zwinięte, aby nie uszkodzić drutówki. Zobacz instrukcję tutaj.
  • Aby zwrot był ważny, musi zostać wcześniej zatwierdzony przez Dział Obsługi Klienta firmy Pumped w formie wiadomości e-mail potwierdzającej akceptację zwrotu. Do zwracanego artykułu należy dołączyć formularz zwrotu.

 

Informacja prawna: w ramach obowiązujących przepisów w sprawie sprzedaży na odległość, klient ma prawo do odstąpienia w ciągu 7 dni od dnia dostawy. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient. Cycletyres wydłuża ten okres do 30 dni w ramach oferty handlowej. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient. We wszystkich przypadkach, zgodnie z naszymi Warunkami Ogólnymi Sprzedaży, zwrotu należy dokonać przesyłką pocztową za potwierdzeniem odbioru.

 

W jaki sposób mogę zwrócić artykuł?

 

Należy wypełnić formularz zwrotu dostępny pod ikonką „moje konto”. Następnie należy się z nami skontaktować, wysyłając wiadomość e-mail na adres: serviceclient@cycletyres.fr lub telefonicznie pod numerem 04 79 52 30 36, aby uzyskać zatwierdzenie zwrotu.

Po zatwierdzeniu przez nas zwrotu, należy wydrukować formularz i dołączyć go do przesyłki (w środku). W razie braku dostępu do drukarki, należy przepisać numer zwrotu na czystej karce i włożyć ją do przesyłki. Produkty należy zwracać na niżej podany adres za pośrednictwem Colissimo bez potwierdzenia odbioru (urząd pocztowy) lub Mondial Relay (najpowolniejsza opcja). 
 

Pumped
Retour Client
30 allée des frênes
ZAC Savoie Hexapole
73420 MERY

Opłacona przesyłka pozostaje własnością klienta do momentu dostarczenia do firmy Pumped, dlatego warto poprosić przewoźnika o dowód nadania.

 

Co się dzieje dalej?

 

Powiadamiamy klienta niezwłocznie o odebraniu przesyłki i rozpatrujemy zwrot zgodnie z dyspozycjami zawartymi w formularzu zwrotu (wymiana jest uzależniona od dostępności w magazynie).

 

Zwrot płatności w pełnej kwocie zostanie dokonany za produkty zwrócone w nienaruszonym stanie. Środki zostaną zwrócone tą samą metodą płatności. Może upłynąć do dziesięciu dni roboczych, zanim zwracane środki wpłyną na konto klienta. Ewentualnie, na życzenie klienta, zaproponujemy bon na zakupy Cycletyres lub wymianę.

 

 

> 30 dni na zwrot